Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

subtotaal: € 0,00
Zoek: 

Over ons

Een deur maakt de inrichting van je slaapkamer, keuken of andere kamer compleet. De deuren op Deuren33 zijn in diverse varianten leverbaar. Er zijn bijvoorbeeld helemaal dichte deuren maar veel modellen zijn ook met glas verkrijgbaar. De stijl van de deur is ook belangrijk. Wil jij bijvoorbeeld een klassieke sfeer in huis? Kies dan voor binnendeuren met facetglas of glas in lood ramen. Hou je meer van modern en wil je jouw huis een tijdloze uitstraling geven? Dan raden wij jou aan om te kiezen voor een deur met strakke lijnen en blank of mat glas. Je kunt onze producten eenvoudig en veilig online bekijken en bestellen. Wil je liever persoonlijk contact en de producten zelf bekijken? Dan ben je van harte welkom in onze showroom in Venlo. Onze specialisten zijn daar 6 dagen per week beschikbaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen bij je keuze. Wij bezorgen standaard in Nederland, maar in overleg kunnen wij ook (tegen meerprijs) in het buitenland leveren. Het is ook mogelijk om een online bestelling op te halen in onze showroom.

➤ Lees meer over ons.. 

Showroom Store33

Levering en levertijd

Zodra de bestelling bij ons is verwerkt, wat vaak dezelfde dag is als je bestelling (afhankelijk van betaalmethoden) bedraagt de levertijd ongeveer 5 tot 10 werkdagen. Meestal is dit sneller dan 10 werkdagen. Je krijgt ongeveer 2-3 dagen voordat de bestelling wordt afgeleverd bericht van onze transporteur. De transporteur stemt samen met je af of de leveringsdatum schikt. Op de dag van levering krijg je een uur van te voren een telefoontje van de chauffeur, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

➤ Lees meer over levering en levertijden..  

 

Betaalmethoden

iDeal

    

Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en eenvoudig online aankopen bij Deuren33 betalen en afronden. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethoden van jouw bank.

Betalen onder rembours 

    

Betalen onder rembours is ook gewoonweg mogelijk bij Raamdecoratie33. Betaal pas wanneer je jouw producten in huis hebt. Wel vragen wij bij betaling onder rembours een aanbetaling omdat jouw bestelling op maat worden gemaakt. De aanbetaling bedraagt 50% van het totaalbedrag.

Mistercash

   

Met Mister Cash kan je veilig, vertrouwd en zeer eenvoudig jouw online bestelling betalen en afronden. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, vanuit je Belgische bank.

Overboeken

   

Bij het overboeken maak je het totaalbedrag, voor zowel je bestelling als eventuele verzendkosten, over naar de rekening van Store33 B.V. (ING). Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen wordt de bestelling doorgezet en ingepland voor jou. Schrijf het totale bedrag over naar het rekeningnummer die je terugvindt op je factuur. Vergeet niet in de omschrijving de factuurnummer te vermelden.

 

Retourneren

Artikelen mogen slechts retour of geruild worden, na schriftelijke bevestiging van Deuren33.
Deuren33 accepteert uitsluitend retourzendingen van product en/of producten indien:

– Het product en/of de producten geheel compleet, in de originele verpakking en in originele staat zijn.
– Het product en/of de producten ongebruikt zijn.
– Het product en/of de producten schoon zijn.
– Het product en/of de producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.
– De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
– Het artikel binnen 14 dagen na levering in ons bezit is.

Retourzendingen welke niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen. De kosten voor het retour te sturen product en/of producten komen voor rekening van de klant.

➤ Lees meer over retourneren.. 

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@store33.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Showroom in Venlo

Wil je ons aanbod bekijken of heb je vragen over ons aanbod? Dan kan je terecht in onze showroom. Wij kunnen daar je vragen beantwoorden en je verder helpen met het maken van de juiste keuze voor jouw situatie. Onze showroom ligt in Venlo (Limburg). Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur kun je hier terecht. Ook zijn we op zaterdagen geopend van 09:00 uur tot 15:00 uur en op donderdag avond van 18:00 tot 21:00 uur.

 

Klantenservice

Wij geloven in een uitstekende klantenservice, degelijke kennis van zaken en kwaliteitsproducten. Dat onze klanten tevreden moeten zijn, spreekt voor ons voor zich: wij streven naar enthousiaste klanten. Dit doen wij door snelheid en deskundigheid te leveren en eenvoudig bereikbaar te zijn. Geen callcenterpersoneel dat jouw vragen niet kan beantwoorden, maar vakmensen die jou graag willen helpen. Of je nou aan het oriënteren bent, al weet wat je wilt of een bestelling komt afhalen in onze showroom, wij staan graag voor je klaar.

Telefoon

Bel ons: 088 0555 333

Live chat

Chat live met een van onze medewerkers.

Mail ons

Ben je meer een schrijver? Dan kan je ons ook e-mailen!

Stel je vraag op Facebook

Wij streven erna om tijdens kantooruren binnen een uur antwoord te geven op al je vragen.